Színpompás rakott zöldség

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én régen ki nem állhattam a legtöbb zöldséget, na nem mintha túl sokat megkóstoltam volna és tapasztalat beszélt volna belőlem, csupán már látszatra is ellenségesnek tűntek. Így a rakott ételek kiskoromban nálam kimerültek nagyrészt a krumplinál. Nagyszüleimnek viszont, ahogy már említettem, volt egy kis hegyük, amin szinte minden megtermett. Végül szépen lassan, egyre több zöldséggel ástam el a csatabárdot. Így egyik nap, amikor a hűtő utolsó tartalmát is ki akartam söpörni jött az ötlet, a mindent bele rakott zöldség.

A következő étel ízlés szerint variálható és nagyon egyszerű, színe miatt pedig még esztétikus is.

Hozzávalók: paradicsom, zöld paprika, kaliforniai paprika, krumpli, cukkini, hagyma, szalonna , olaj, olasz fűszerkeverék.

Mindent összevágunk egy tálba, majd meglocsoljuk fűszeres olajjal, amit előzőleg kevertünk össze, majd egy 30 percre legalább állni hagyjuk. Végül egy tálban tetején baconnal 35 perc alatt megsütjük és további 10 perc alatt 200 fokon megpirítjuk. 

Mivel hamar megszottyan, így 1-2 napnál tovább ne húzzuk az elfogyasztását.