Természetes gyógymód megfázásra

Bizony, eljött az évnek az a szaka, amikor minden második ember piros orral, kezében zsepit szorongatva szenved. Nálam elég hamar bekövetkezett, ráadásul szokatlanul gyorsan ledöntött a lábamról. A sok gyógyszer mellé szerettem volna kipróbálni valami természeteset is, ami esetleg a jövőben megelőzésként is szolgálhatna.

Szóval fogtam azokat a hozzávalókat, amiket ilyenkor nagyanyáink is ajánlani szoktak és megpróbáltam egy még iható folyadékká kotyvasztani, amitől nem hányom el magamat azonnal (kivéve ha épp ez a cél).

Hozzávalók: 2,5 dl víz, 2 kanál méz, fél citrom leve, két gerezd gyömbér, 2 csipet fahéj.

Megfázásnál különösen fontosa sok folyadék, a C vitamin és a fertőtlenítés, főleg, ha erős torokfájással jár a dolog. Ebben az italban mindez benne van, sőt még frissít is, ami különösen jól esik az ilyenkor eléggé meggyötör testnek. Sőt megelőzésként is ihatod ebben a hol meleg, hol hideg időben.

Persze, ami a legfontosabb, és amire rájöttem az elmúlt pár nap során, amíg kényszerpihenőn voltam, az a pihenés: fekvés, alvás és a semmittevés. A legtöbb esetben a betegségeknek lelki okai vannak, esetleg üzen a testünk, hogy kell egy kis szünet.

Szóval nem árt felkészülten várni a hideg napokat, amihez megfelelő alap ez a kis védőital!

Ha tetszett kövess itt is.